دکتر چئون و طلسم گمشده

دکتر چئون و طلسم گمشده
دوبله فارسی

Dr. Cheon and Lost Talisman

۶۰۸
۹۱%
6
۲۰۲۳
جنایی | فانتزی | ترسناک | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۸
|
کشور سازنده: کره جنوبی
|
سال انتشار: ۲۰۲۳
تماشا
دکتر چئون که نوه بزرگ یک خانواده شمن است از پذیرفتن میراث خانوادگی خود امتناع می‌ورزد. او که به روح‌ها و جن‌ها اعتقادی ندارد، یک کانال یوتیوب برای جلسات تسخیر دروغین ایجاد کرده و به مردم کمک می‌کند تا مشکلات روانی‌شان را حل کنند. اما زندگی او وقتی وارد مرحله جدیدی می‌شود که یو کیونگ، یکی از مشتریان او که قابلیت دیدن ارواح را دارد، از او می‌خواهد به دهکده‌اش برود و به خواهر جوان‌ترش که توسط روحی شیطانی تسخیر شده است، کمک کند. دکتر چئون به همراه دستیارش به دهکده سفر می‌کنند و با پدیده‌های ماوراء طبیعی مواجه می‌شوند که آن‌ها را به کشف راز یک طلسم گمشده به نام "سولکیونگ" هدایت می‌کند. این فیلم، که با مخلوطی از کمدی، اکشن و عناصر فانتزی ساخته شده، مخاطبان را با صحنه‌های مهیج و خنده‌دار سرگرم می‌کند و در عین حال به طرز شگفت‌انگیزی به بررسی اعتقادات و فرهنگ کره‌ای می‌پردازد. داستان فیلم نشان دهنده تغییر نگرش دکتر چئون است که از یک کلاهبردار به یک قهرمان تبدیل می‌شود و همچنین تأکید دارد بر اینکه چگونه قدرت اعتقاد می‌تواند حقایقی را آشکار سازد که پیش از این نادیده گرفته شده بودند. اگر از تماشای فیلم‌های جنایی لذت می‌برید، گپ فیلم تماشای فیلم رمزگشایی را به شما پیشنهاد می‌کند.
...
۶۰۸
۹۱%
6
فیلم Dr. Cheon and Lost Talisman محصول کشور کره جنوبی میباشد و در ژانر جنایی, فانتزی, ترسناک به کارگردانی Kim Seong-sik در سال ۲۰۲۳ ساخته شده است. درفیلم دکتر چئون و طلسم گمشده بازیگرانی چون Huh Joon-ho, Gang Dong-won, Esom و... به ایفای نقش پرداخته اند.

دکتر چئون که نوه بزرگ یک خانواده شمن است از پذیرفتن میراث خانوادگی خود امتناع می‌ورزد. او که به روح‌ها و جن‌ها اعتقادی ندارد، یک کانال یوتیوب برای جلسات تسخیر دروغین ایجاد کرده و به مردم کمک می‌کند تا مشکلات روانی‌شان را حل کنند. اما زندگی او وقتی وارد مرحله جدیدی می‌شود که یو کیونگ، یکی از مشتریان او که قابلیت دیدن ارواح را دارد، از او می‌خواهد به دهکده‌اش برود و به خواهر جوان‌ترش که توسط روحی شیطانی تسخیر شده است، کمک کند. دکتر چئون به همراه دستیارش به دهکده سفر می‌کنند و با پدیده‌های ماوراء طبیعی مواجه می‌شوند که آن‌ها را به کشف راز یک طلسم گمشده به نام "سولکیونگ" هدایت می‌کند. این فیلم، که با مخلوطی از کمدی، اکشن و عناصر فانتزی ساخته شده، مخاطبان را با صحنه‌های مهیج و خنده‌دار سرگرم می‌کند و در عین حال به طرز شگفت‌انگیزی به بررسی اعتقادات و فرهنگ کره‌ای می‌پردازد. داستان فیلم نشان دهنده تغییر نگرش دکتر چئون است که از یک کلاهبردار به یک قهرمان تبدیل می‌شود و همچنین تأکید دارد بر اینکه چگونه قدرت اعتقاد می‌تواند حقایقی را آشکار سازد که پیش از این نادیده گرفته شده بودند.

اگر از تماشای فیلم‌های جنایی لذت می‌برید، گپ فیلم تماشای فیلم رمزگشایی را به شما پیشنهاد می‌کند. 

عوامل فیلم
Huh Joon-ho
Huh Joon-ho
بازیگر
بازیگر
Kim Seong-sik
Kim Seong-sik
کارگردان
کارگردان
Gang Dong-won
Gang Dong-won
بازیگر
بازیگر
Esom
Esom
بازیگر
بازیگر
Huh Joon-ho
Huh Joon-ho
بازیگر
بازیگر
Kim Seong-sik
Kim Seong-sik
کارگردان
کارگردان
Gang Dong-won
Gang Dong-won
بازیگر
بازیگر
Esom
Esom
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳