شکوفه شب

شکوفه شب
دوبله اختصاصی

Night Blooming Flower

۵۲۰
۹۲%
8
۲۰۲۴
|
1 Season
کمدی | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۸
|
کشور سازنده: کره جنوبی
|
سال انتشار: ۲۰۲۴
تماشا
سریال شکوفه شب، یک درام عاشقانه با المان‌های فانتزی است که در دوران باستان در یک امپراتوری خیالی رخ می‌دهد. داستان حول محور زندگی یک دختر جوان از طبقه پایین جامعه با قدرتی پنهان که تنها در شب فعال می‌شود، می‌چرخد، اما به دلیل ترس از شکار شدن توسط شاهزادگان جنگجوی امپراتوری که به دنبال استفاده از قدرت‌های جادویی برای اهداف خود هستند، این قابلیت را پنهان می‌کند. سرنوشت او زمانی تغییر می‌کند که با شاهزاده، وارث تاج و تخت که در جستجوی راهی برای نجات امپراتوری از بحران مداوم و جنگ‌های داخلی است، برخورد می‌کند. شکوفه شب با ترکیبی از عناصر تاریخی، جادویی و رومانتیک، مخاطبان را به دنیایی می‌برد که در آن عشق می‌تواند قوی‌ترین سلاح باشد و نور در تاریک‌ترین شب‌ها شکوفا می‌شود. اگر از تماشای سریال‌های کمدی لذت می‌برید، گپ فیلم تماشای سریال خواننده دور افتاده را به شما پیشنهاد می‌کند.
...
۵۲۰
۹۲%
8
سریال Night Blooming Flower محصول کشور کره جنوبی میباشد و در ژانر کمدی در سال ۲۰۲۴ ساخته شده است. درسریال شکوفه شب بازیگرانی چون Lee Hanee و... به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال شکوفه شب، یک درام عاشقانه با المان‌های فانتزی است که در دوران باستان در یک امپراتوری خیالی رخ می‌دهد. داستان حول محور زندگی یک دختر جوان از طبقه پایین جامعه با قدرتی پنهان که تنها در شب فعال می‌شود، می‌چرخد، اما به دلیل ترس از شکار شدن توسط شاهزادگان جنگجوی امپراتوری که به دنبال استفاده از قدرت‌های جادویی برای اهداف خود هستند، این قابلیت را پنهان می‌کند. سرنوشت او زمانی تغییر می‌کند که با شاهزاده، وارث تاج و تخت که در جستجوی راهی برای نجات امپراتوری از بحران مداوم و جنگ‌های داخلی است، برخورد می‌کند. شکوفه شب با ترکیبی از عناصر تاریخی، جادویی و رومانتیک، مخاطبان را به دنیایی می‌برد که در آن عشق می‌تواند قوی‌ترین سلاح باشد و نور در تاریک‌ترین شب‌ها شکوفا می‌شود.

اگر از تماشای سریال‌های کمدی لذت می‌برید، گپ فیلم تماشای سریال خواننده دور افتاده را به شما پیشنهاد می‌کند. 

عوامل فیلم
Lee Hanee
Lee Hanee
بازیگر
بازیگر
Lee Hanee
Lee Hanee
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳